Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

OBUWIE ROBOCZE, ODZIEŻ OCHRONNA I ARTYKUŁY BHP

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

REKLAMACJE

Opis procedury reklamacji:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail:

[email protected] , telefonicznie pod numerem: 789-166-744 lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu kontaktowego
dowód zakupu, opis uszkodzenia, wady towaru

Adres do wysyłki reklamowanego towaru – punkt sprzedaży:
El-Daw Dawid Hernacki, ul Reymonta 26, 62-200 Gniezno

Przesyłkę z reklamowanym towarem należy nadać jako list polecony ekonomiczny bądź paczkę ekonomiczną ( w razie uznania zasadności reklamacji zwracany jest tylko koszt przesyłek ekonomicznych).

Firma EL-DAW rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych. 
Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji mailowo bądź telefonicznie.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana,  na sprzedającym ciąży koszt  przesłania towaru ( przesyłki ekonomiczne).W wypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Zwroty pieniędzy w przypadku uznania zasadności reklamacji są realizowane w terminie do 14 dni.

ZWROTY

W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego towaru konsument może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od konsumenta płatności.

Aby odstąpić od umowy, należy poinformować Sprzedającego mailowo bądź telefonicznie.
Konsument może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy.
Przesyłkę należy nadać na adres El-Daw Dawid Hernacki, ul Reymonta 26, 62-200 Gniezno
Zwroty towaru będą uwzględniane jedynie z dołączonym do przesyłki dowodem zakupu. Towar nie może nosić śladów użytkowania powinien pozostać w stanie niezmienionym.

Koszty przesyłki zwrotnej (po skutecznym odstąpieniu od umowy) obciążają konsumenta. Przytoczony rozkład ciężaru ponoszonych przez strony kosztów przesyłek wynika z wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 15 kwietnia 2010 r. (sygn. sprawy C-511/08) interpretującego Dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość.

Podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta

Witryna stworzona na platformie