REKLAMACJE
Opis
procedury reklamacji:
Kupujący
może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod
adresem e-mail:
[email protected]
, telefonicznie pod numerem: 789-166-744 lub w formie pisemnej na
adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna
zawierać:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer
telefonu kontaktowego
dowód zakupu, opis uszkodzenia, wady
towaru
Adres do wysyłki reklamowanego towaru – punkt
sprzedaży:
El-Daw Dawid Hernacki, ul Reymonta 26, 62-200
Gniezno
Przesyłkę z reklamowanym towarem należy nadać jako
list polecony ekonomiczny bądź paczkę ekonomiczną ( w razie
uznania zasadności reklamacji zwracany jest tylko koszt przesyłek
ekonomicznych).
Firma EL-DAW rozpatruje reklamacje w ciągu
14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również
prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni
roboczych w sytuacjach nietypowych.
Klient zostanie
poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji mailowo bądź
telefonicznie.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, na sprzedającym ciąży koszt przesłania towaru (
przesyłki ekonomiczne).W wypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona
– koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Zwroty pieniędzy w
przypadku uznania zasadności reklamacji są realizowane w terminie
do 14 dni.
ZWROTY
W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego towaru konsument może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od konsumenta płatności.
Aby
odstąpić od umowy, należy poinformować Sprzedającego mailowo
bądź telefonicznie.
Konsument może skorzystać ze wzoru
odstąpienia od umowy.
Przesyłkę należy
nadać na adres El-Daw Dawid Hernacki, ul Reymonta 26, 62-200
Gniezno
Zwroty towaru będą uwzględniane jedynie z dołączonym
do przesyłki dowodem zakupu. Towar nie może nosić śladów
użytkowania powinien pozostać w stanie niezmienionym.
Koszty
przesyłki zwrotnej (po skutecznym odstąpieniu od umowy) obciążają
konsumenta. Przytoczony rozkład ciężaru ponoszonych przez strony
kosztów przesyłek wynika z wyroku Europejskiego Trybunału
Sprawiedliwości z dnia 15 kwietnia 2010 r. (sygn. sprawy C-511/08)
interpretującego Dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady
w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na
odległość.
Podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta